Jimpan oma synttärivideo

by - 8.6.14

Moikka!
Mää täytin tänään 15. Sen kunniaksi sain kuvata ihan oman synttärivideon, vaikka Inka änkes väkisin siihen muitaki klippejä, jotka ei ees sovi siihen mukaan. En siis editoinu ite sitä, kuvasin vaan.

Kaakkuuuu
 Melkeen ehin jo luulla, että joudun vaan töihin, vaikka mulla on synttärit, mutta onneks sain kakkua. Muuten tästä päivästä ei ois tullu yhtään mitään. Oisin varmaan pukittanu Inkan alas tai jotain. Se nimittäin vei mut lenkille, vaikkei ois tarvinnu, ku oli niin lämminkin ja kaikkee. Mut sinne me vaan lähettiin!

Käytiin hiittisuoralla, eikä mua kiinnostanu ollenkaan. Menin kumminki sitä askellajia mitä käskettiin, mut mahollisimman hitaasti. Mää oisin kovasti halunnu laukata, mutta aina ku yritin, niin mun jalat meni sekaisin. Siksi mää sitten rupesin menemään reippaammasti, jos vahingossa saisin mun jalat laukkaamaan. En kuitenkaan halunnu vaikuttaa liian energiseltä, joten jos Inka sanoi ees puolikkaan sanan niin hidastin heti käyntiin. Muutenhan se ois luullut, että mun tarvis päästä kunnon hikilenkille!

Täsä mää laidunnan
 Kun me tultiin takas tallille, ootin koko ajan, että saisin jonku lahjan tai toisen kakun. No en saanu. Mutta pääsin mää syömään vihreetä! Olin niin innossani, että mun piti ottaa aina juoksuaskeleita ku siirryin toiseen paikkaan... onneks pääsen ihan kohta oikeelle laitumelle!

Täsä on mun silmä lähikuvassa
Ootan innolla laitumelle pääsyä, koska Inka lähtee samana päivänä Ruotsiin. En tiiä, miks se sinne lähtee, mutta mä jään tänne. Saan vaan olla pari päivää oikeella laidunlomalla, ja sit varmaan treenailu jatkuu. Paitsi että me ei uskalleta mennä maastoon, koska siellä on nähty karhu. Mut kai se menee joskus pois, kun se huomaa että se kääntyki väärästä risteyksestä.

Mut täsä ois nyt tää video:


Hyvää syntymäpäivää, Jimppa! Se on jo ihan aikuisen hevosen iässä, meidän pikkupappa. Lähden tosiaan Ruotsiin 11. päivä ja palaudun kotiin sunnuntaina, joten Jimppa saa kaikessa rauhassa syödä itsensä pullolleen vihreää. Sille tekee muutaman päivän täysloma varmasti pelkkää hyvää! ;)

Lue myös nämä!

10 kommenttia

  1. Mullakaan ei näy, koska se on yksityinen :/

    VastaaPoista
  2. Nyt pitäisi näkyä. Se oli jostain syystä mennyt yksityiseksi, vaikka vaihdoin sen jo aiemmin julkiseksi :S

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! Tuli sille itsekin naureskeltua editoidessa :D

      Poista
  4. Hauska idea laittaa Jimpalle kamera. Onnea Jimpalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi se otti kamerasysteemin hyvin vastaan, eikä saanut mitään kohtausta, vaikka välillä kamera heiluikin aika holtittomasti ympäriinsä. :D Jimppa kiittää!

      Poista